Ετικέτες

, , , , ,

Ξεκινώντας να τονίσω ότι δεν είμαι ο καταλληλότερος να μιλήσω για μια ταινία του Ταραντίνο γιατί δεν μπορώ να την κρίνω αντικειμενικά. Πριν μπω στον κινηματογράφο ήξερα ότι θα μου αρέσει. Αυτό που δεν ήξερα την σειρά που θα πάρει στην λίστα με τις ταινίες του, και αν όντως αυτό ήταν το masterpiece του όπως ακουγόταν, και λέει και ο ίδιος στην τελευταία σκηνή.

Αρχικά δεν ήξερα την διάρκεια της ταινίας, αλλά να βλέπεις 2,5 ώρες Ταραντίνο είναι απόλαυση. Δεν είναι άλλωστε Woody Allen να βγάζει μια ταινία κάθε χρόνο (πραγματικό είναι αυτό, όπως ακούγεται, κάθε χρόνο).

Δεν είχα διαβάσει πολλά πριν την ταινία για να μην καταστρέψω την έκπληξη μου, αλλά περίμενα μια κλασσική σπλατεριά αλα Κουέντιν. Ο τύπος από όσα διάβασα δούλευε το σενάριο εδώ και μια δεκαετία, και ναι φίλε μου, ο Ταραντίνο μπορεί να γράψει και για πάρτη του εκπληκτικά σενάρια.

Η ταινία με άφησε με ένα πλατύ χαμόγελο κα την σκέψη ότι έγινα μάρτυρας μιας σημαντικής στιγμής του παγκόσμιου κινηματογράφου. Η αλήθεια είναι ότι σε κάθε ταινία του έχω αυτή την σκέψη…

Βέβαια όσον αφορά την σειρά που μπαίνουν οι Μπάσταρδοι στην καριέρα του δεν μπορώ να αποφασίσω ακόμα, πρέπει να γίνει η καθιερωμένη 5η,7η,12η προβολή…

Y.Γ. Στην δεύτερη φώτο πάνω βλέπεται και τον τίτλο που ήθελε ο Ταραντίνο για τίτλο της ταινίας…

