Ετικέτες

, , ,

31beer_480

Δεν ξέρω πως το είδες εσύ αναγνώστη μου, ίσως να είσαι πιο υποψιασμένος από μένα. Ίσως να μην γουστάρεις και τόσο πολύ την φάτσα του και να πιστεύεις ότι τίποτα διαφορετικό δεν πρόκειται να προσφέρει ο Ομπάμα στον πλανήτη.

Να πω την αμαρτία μου πάντως…εγώ τον πάω με χίλια. Καταρχήν γιατί είναι μαύρος, κατά δεύτερον γιατί μου αρέσει ο τρόπος που μιλάει, ο φυσιολογικός-ανθρώπινος τόνος που έχει ακόμα και για τα πιο σοβαρά θέματα που μπορεί να τον φέρνουν και σε δύσκολη θέση.

Αλλά αυτό που έκανε χθες δεν παίζεται. Μπορεί εσύ υποψιασμένε αναγνώστη να πεις αμέσως ότι ήταν ένα ακόμα επικοινωνιακό κόλπο των ανθρώπων του αλλά εμένα με έπεισε, δεν θέλω και πολύ…

Πήρε λοιπόν τον αντιπρόεδρο του, τον μαύρο καθηγητή που είχε συλληφθεί τις προάλλες και τον μπάτσο που τον συνέλαβε και τους κάλεσε για μπύρα στον Λευκό οίκο. Τώρα τι είπαν δεν ξέρω και λίγο με νοιάζει, προφανώς θεωρήθηκε το θέμα λήξαν από νωρίς και ίσως αναλώθηκαν σε συζητήσεις για το γενικότερο πρόβλημα του ρατσισμού στην χώρα τους. Αλλά επειδή είναι και καλοκαιράκι μπορεί να μιλάγανε και για τις διακοπές τους…

Εγώ αυτό που κράτησα είναι η αμεσότητα που έχει, και όχι επειδή είναι ο Ομπάμα, αλλά όποιος πολίτικος και να ήταν στην θέση του πάλι το ίδιο θα έλεγα. Ένας πολίτικος που τον βλέπει ο κόσμος και του δείχνει ότι είναι σαν αυτούς, πίνει μπύρες, παίζει με τα παιδιά του, πάει στην αγορά.

Το μόνο περίεργο από την συνάντηση ήταν ότι κανένας από τους τέσσερις δεν ήπιε Weirsteiner… Αμερικάνοι μωρέ, δεν έχουν γούστο σε άλλα και άλλα, στις μπύρες θα ήταν οκ….

