Γεια σου και πάλι τρελό καρναβάλι…

Έξι, (6) μέρες χωρίς ίντερνετ…και όμως επέζησα αναγνώστη μου. Το θέμα όμως δεν είναι ότι είμαι 6 (έξι) μέρες χωρίς ίντερνετ αλλά ότι αυτές τις μέρες δεν ήμουν καν κάπου για διακοπές.

Υποχρεώσεις λοιπόν με έχουν στην συμπρωτεύουσα (χαχα, λέω και κανένα αστείο…) φιλοξενούμενος σε σπίτι χωρίς ίντερνετ.  Εν έτος 2009 δεν γίνεται να υπάρχει σπίτι χωρίς πρόσβαση στο διαδίκτυο, έστω την απλή και ταπεινή pstn, το λιγότερο δηλαδή δυνατό, έστω για να τσεκάρεις κάποια mails και κάποια σάιτ. Για την δουλειά σου, για τον εαυτό σου…

Οι ηλίθιοι οι Ευρωπαίοι μέσα στην τιμή του ενοικίου θεωρούν αυτονόητο ότι συμπεριλαμβάνεται και η dial-up γραμμή για πρόσβαση στο ίντερνετ και αφήνεται στην οικονομική ευχέρεια του ενοίκου αν θα πάει σε κάτι πιο γρήγορο ή όχι. Αλλά τι ζητάω και εγώ,πριν χρόνια με ρώταγε ενας Κύπριος γιατί τόσος χαμός με το ISDN… και ξεκινάω ο γνώστης και του λέω για δύο γραμμές και τέτοια,οπότε με διακόπτει και ξαναρωτάει γιατί ακόμα τόσος ντόρος για το ISDN,στην Κύπρο το έχουμε ξεχάσει…Την ουρά  στα σκέλια και από εδώ πάνε κι άλλοι…

Από την άλλη, σε κοτζαμάν Θεσσαλονίκη να μην έχει πάρει το μάτι μου πουθενά μια καφετέρια με εκείνο το όμορφο αυτοκόλλητο που σου λέει ότι διαθέτει wifi…Δεν λέω ότι δεν υπάρχει (αυτό λέω βασικά ) αλλά αν ξέρει κάποιος ας μου πει.

Και κάτι τελευταίο, αφήστε ρε παιδιά ένα ελεύθερο ασύρματο και για τον φτωχό πλην τίμιο μπλόγκερ.

Ευχαριστώ.

