Ετικέτες

,

Καλημέρα σύντροφοι και συντρόφισσες που έλεγε και ο Ανδρέας (τι μας άφησες στην θέση σου ρε πούστη μου…)

Παίρνω εφημερίδα και διαβάζω ότι οι part-time δουλειές κάνουν θραύση. Δουλειά 4 μέρες την εβδομάδα με προφανώς μειωμένες απόλαβες. Δηλαδή ρε συ πόσα θα μου δινεις?500 ευρώ? Να κάνω τι? Να ζήσω?

Πάω τις προάλλες για συνέντευξη σε μεγάλο κατάστημα ηλεκτρονικών που δεν υπάρχει στην πόλη μου και όταν λέω στον υπεύθυνο ότι σκοπεύω να νοικιάσω σπίτι μόνο που δεν έπεσε κάτω από τα γέλια… και αρχίζει τα θα τα βγάζεις δύσκολα πέρα και τέτοια… δώσε μου παραπάνω ρε μαλακά αν θες να σου κάνω δουλειά. Δηλαδή μόνο οι κάτοικοι μεγάλων πόλεων έχουν αξία πλέον, επειδή βρέθηκαν σε μια πόλη χωρίς νοίκι και μεγάλες εταιρείες να βρίσκονται εκεί?

Οπότε θα αρχίσουν από Σεπτέμβρη να μας λένε σε παίρνουμε να δουλεύεις 4 μέρες την εβδομάδα να σου δίνω 500 ευρώ, και μετά θα λες ότι βρήκες δουλειά…

Άντε μετά να βρεις άλλη μια part-time , να βολευτούν οι μέρες, να δουλεύεις σας το σκυλί 7 μέρες την εβδομάδα, και στην σούμα να μην αγγίζεις καν το χιλιάρικο..

Αυτά είναι όμως φίλοι μου… μας σκληραγωγεί αυτή η χώρα.

Τι να μας που και οι Ολλανδοί…. μπομπόλια Ευρώπη σε λέει μετά…

Στο λινκ υπάρχει ένα πολύ κατατοπιστικό ντοκιμαντέρ από το Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα που αξίζει να δείτε.

http://www.tvxs.gr/v2333

