Ετικέτες

Νάμαστε (όχι αυτοί από το Lost) και εμείς στο ιντερνέτ ναουμ…

Ψωμί δεν είχαμε τυρί μας ήρθε…Ας μην γκρινιάζουμε ακόμα δεν γνωριστήκαμε όμως…

Και ναι!!!Όπως καταλαβαίνει κάποιος εύκολα είμαι και εγώ μέλος αυτής της περίφημης ομάδας-γενιάς των εφτακοσίων.Όχι σαν αυτούς του Λεωνίδα…των γιούρο,που λέμε και στο χωριό μου..

Πως μπήκα σε αυτή?

Ααα είναι πολύ εύκολο για τους ενδιαφερόμενους…

Απλά γεννιέσαι στο Ελλάδα.Στο νοσοκομείο θα αρχίσουν να δίνουν και την κάρτα μέλους στους γονείς.Αυτά είναι…εκσυχρονισμός φίλε μου.Αβραμόπουλος rulez!!!

Ορκίζομαι άνεργος σε λίγες μέρες και βλέπω το μέλλον να έρχεται ευοίωνο. Έτσι είναι σύντροφε, η αισιοδοξία μας θα μας ταΐσει, μαζί με τον μπαμπά και την μαμά.

Και εγώ βέβαια τα θέλω και τα λούζομαι, ψάχνω να βρω δουλειά στον τομέα που σπούδασα… τι μας λες ρε φίλε? Από που και ως που σκέφτεσαι με αυτόν τον τρόπο? Μαλάκες είναι οι άλλοι που σπούδαζαν νομική χρόνια και καιρούς και τώρα φτιάχνουν σουβλάκια? Όντως…σόρυ me foul!!

Οπότε τι μου μένει…μαθαίνω τέχνες με σκοπό να τις αφήσω όσο πιο σύντομα γίνεται γιατί δεν τις γουστάρω κιόλας, για να κάνω αυτό που σπούδασα και μ’αρέσει. Το μεροκάματο όμως πρέπει να βγαίνει, μην ζητάμε και λεφτά για μια μπύρα, ντροπή στην ηλικία μας.

Θα επανέρθω με περισσότερες σκέψεις σύντομα. Αν θέλετε κάντε μου παρέα να τα πίνουμε μαζί…χικ!
g700

